.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ایام نوروز برای فرزندانتان وقت بگذارید
این مربی تربیت خانواده گفت: ایام نوروز بهترین راه برای رسیدگی به فرزندان و اهمیت به آنها است.
در ایام نوروز برای فرزندانتان وقت بگذارید

فاطمه افشارکیا، گفت: از آنجا که نوروز فرصت مناسبی است برای در کنار هم بودن و آموزش رفتار‌های صحیح در تعامل با دیگران، بهترین زمان برای یادگیری والدین برای چگونگی برخورد با کودکان و آموزش به آن‌ها است.

 

وی با بیان اینکه بهترین رفتار‌های والدین با فرزندان در ایام نوروز می‌تواند به اختصاص وقت برای آموزش رفتار‌های صحیح ارتباطی و نیز تقویت عزت نفس اشاره کرد، افزود: نوروز زمانی را برای ایجاد محبت بیشتر در بین اعضای خانواده با گذران وقت بیشتر اعضا درکنار هم به خانواده هدیه می‌دهد که این زمان می‌تواند فرصت خوبی برای والدین باشد تا خاطراتی بیاد ماندنی برای فرزندانشان بسازند.

 

افشارکیا بیان کرد: مهم‌ترین نکات مورد توجه والدین شاغل در ایام نوروز می‌توان به کمتر کار کردن و بیشتر وقت گذراندن با فرزندان اشاره کرد و احترام گذاشتن والدین به کودکان در جمع‌ها و دورهمی از موارد دیگر است.

 

این مربی تربیت خانواده افزود: به طور مثال استفاده از الفاظ مناسب برای صدا زدن کودکان در جمع، نحوه رفتار در زمان اشتباه کردن کودک در مهمانی‌ها، عدم تنبیه کودکان در جمع، کاهش رفتار‌های دستوری شکننده عزت نفس و استقلال کودکان و... از مواردی است که والدین باید مدنظر قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.